طراحی اینستاگرام کافه اوهانا
Projectطراحی صفحه اینستاگرام کافه "اوهانا" با هدف جذب مخاطبان و ایجاد تجربهای جذاب برای کاربران در فضای مجازی انجام شده است. این طراحی شامل پستها و استوریهای خلاقانهای است که از عکاسی حرفهای برای نمایش محصولات و نوشیدنیهای کافه استفاده میکند.
پالت رنگی بنفش، بهعنوان رنگ اصلی، به همراه المانهای بصری مدرن به کار رفته است تا هم هویت برند را به نمایش بگذارد و هم تجربهای چشمنواز به مخاطبان ارائه دهد. پستهای معرفی منو مانند نوشیدنیها، همبرگر و دیگر محصولات کافه با چیدمان دقیق و نورپردازی خاص تهیه شدهاند که هر کدام به خوبی حس اصالت و کیفیت را به مخاطب منتقل میکند.
علاوه بر این، طراحی استوریها با تمرکز بر مناسبتهای مختلف مانند "روز ویتامین C"، "روز بازی ماریو"، و "روز خواب جهانی" و ... به گونهای خلاقانه و تعاملی انجام شده که باعث میشود کاربران احساس نزدیکی بیشتری با برند اوهانا داشته باشند. این طراحی به برند اوهانا کمک میکند تا با حضوری قوی و منسجم در اینستاگرام، مخاطبان بیشتری را جذب کند و تعاملات خود را افزایش دهد.