پژوهش برند
Brand researchپژوهش برند
در اوهانا، پژوهش برند اساس تمام فعالیتهای ماست. با تکیه بر دادهها و تحلیلهای جامع، هویت برند و استراتژیهای شما را به بهترین شکل طراحی میکنیم!
پژوهش برند در آژانس برندسازی اوهانا محور اصلی و سرچشمه همه فرایندها و پروژههاست. تمامی فعالیتها از طراحی هویت برند و استراتژی تا طراحی هویت بصری و کمپینهای ارتباطی بر پایه یافتههای حاصل از پژوهش در چهار بخش کاربر، بازار، رقبا و سازمان انجام میگیرد. تصمیمگیریها برای برندها به جای تکیه بر حس و شهود، بر اساس دادههای دقیق استخراجشده از این پژوهشهای جامع و متعهدانه صورت میپذیرد.ما در اوهانا معتقدیم پژوهش هدفمند و متناسب با هر پروژه نقش کلیدی در طراحی هویت برند و ارائه استراتژیهای عملیاتی ایفا میکند. به همین دلیل، فرآیند پژوهش را با دقت و جامعیت کامل انجام میدهیم تا نتایج مناسبی برای هدایت فرآیندهای بعدی به دست آوریم. با استفاده از رویکرد مدلمحور در پژوهش، علاوه بر شناخت دقیق نیازها و الزامات بازار، به درک عمیقی از خواستههای مشتریان، شرایط رقبا و توانمندیهای سازمانی دست مییابیم. این امر ما را در طراحی هویت و استراتژی برندی که کاملاً منطبق بر نیازهای شما باشد، یاری میدهد.