انتخاب رسانه
Media selectionانتخاب رسانه
رسانههای مناسب را برای کمپین خود انتخاب کنید و پیام برندتان را به درستی به مخاطب منتقل کنید. با انتخاب دقیق رسانهها، شما میتوانید به بهترین شکل ممکن با هدفگذاران ارتباط برقرار کنید.
انتخاب رسانه یکی از مراحل کلیدی در اجرای کمپین است. این بخش شامل شناسایی و انتخاب رسانههای مناسب برای تبلیغات کمپین است که میتواند شامل تلویزیون، رادیو، شبکههای اجتماعی و دیگر کانالهای دیجیتال یا سنتی باشد. انتخاب دقیق رسانهها باید بر اساس مخاطبان هدف و بودجه موجود انجام شود تا از این طریق بتوان به بهترین نتایج ممکن دست یافت.